صنایع پمپ سازی آبروان

با محصولات شرکت لوارا ایتالیا بیشتر آشنا شوید

شرکت پمپ لوارا فعالیت خود را از سال 1968 در شهر ویچنزا ایتالیا آغاز کرده است. این کمپانی از مدتی فعالیت توسط شرکتی به نام Xylem که یک شرکت معروف تولید‌کننده پمپ آب ایتالیایی بود خریداری شد. اما همچنان این شرکت محصولات تولید شده خود را با برند Lowara به فروش می‌رساند. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع پمپ های لوارا بیشتر آشنا شویم.

آشنایی با شرکت Xylem

شرکت Xylem ارائه دهنده محصولات مرتبط با آب در سطح جهانی است. این شرکت بزرگ، محصولات خود را در ابعاد و تنوع های کوچک و بزرگ در بخش های تجاری، کشاورزی، مسکونی و صنعتی تولید کرده و به بیش از 150 کشور ارسال می‌نماید. این کمپانی، هم اکنون جزء بزرگترین شرکت های تولیدکننده پمپ آب در جهان می‌باشد.

لوارا توسط شرکت Xylem که از فعالان حوزه پمپ است خریداری شد.
لوارا توسط شرکت Xylem که از فعالان حوزه پمپ است، خریداری شد.

محصولات این شرکت طبق استاندارد های جهانی، در راستای افزایش کیفیت و ایمنی و به حاقل رساندن آسیب های محیطی، تولید و عرضه می‌شود. محصولات شرکت لوارا هم اکنون در بیشتر کشورها در حال خرید و فروش و استفاده می باشد.

چرا لوارا به برندی جهانی تبدیل شد؟

پمپ های با کیفیت و مقاوم لوارا نیز همیشه با خدمات رسانی عالی به مصرف کنندگان خود توانسته رضایت آنها را کسب نماید. از آنجا که این کمپانی هدف اصلی خود را رفع نیازهای بازار قرار داده است و‌ با تولید محصولاتی گوناگون و با کیفیت، تعداد بسیار وسیعی از کاربران را پوشش می دهد، تمام محصولات لوارا از لحاظ کیفی در سطح عالی قرار گرفته و طول عمر و دوام بالایی دارند.

محصولات شرکت لوارا

شرکت لوارا دارای تنواع بالایی از پمپ های با کیفیت می باشد که هر یک کارایی مخصوص به خود را دارند. محبوب ترین پمپ‌های لوارا شامل پمپ های کف‌کش ، طبقاتی و لجن‌کش ، پمپ های سیرکولاتور ، پمپهای شناور و پمپ خانگی لوارا می باشند.

البته قابل ذکر است که از بین تمامی این دسته ها پمپ آب لوارا سری PM16 بیشترین مصرف بین تمام پمپ های این شرکت را دارد. تمامی محصولات لوارا از کیفیت، قیمت و دوام مناسبی برخوردار هستند و بیشترین کاربرد را در پروژه های صنعتی ، آب رسانی و خانگی دارند.

انواع پمپ کف‌کش لوارا

نمونه ای از پمپ های کف کش شرکت لوارا

پمپ کف‌کش لوارا مدل DIWA

پمپ کف‌کش تمام استیل لوارا سری DIWA ، مناسب آب های کثیف و فاضلابی، ساخته شده از استیل استنلس AISI 304 که در برابر زنگ‌زدگی مقاوم می باشد. این پمپ دارای 4 مدل پایه با توان مجاز 0.55 تا 1.5 کیلووات است. سری DIWA GT دارای سوییچ شناور عمودی ثابت می‌باشد. این پمپ ها پروانه باز بوده و درنتیجه مناسب عبور مواد جامد می‌باشند.

پمپ کف‌کش لوارا مدل DN

پمپ زهکشی (کف کش) برای فاضلاب ها و آب های کثیف مناسب می‌باشد. این پمپ زهکش از جنس چدن و فولاد ضد‌زنگ است. این نوع پمپ مکانیکال سیل و پروانه باز با روکش پلاستیکی مقاوم در برابر سایش می‌باشد. در دو مدل با سوییچ شناور و بدون سوییچ شناور به فروش می‌رسد. این سری شامل سه پمپ با توان مجاز تا 0.75 کیلووات می‌باشد.

پمپ کف‌کش لوارا مدل DOC

پمپ شناور برای آب های کثیف (فاضلاب) استفاده می‌شود. پمپ کف‌کش لوارا سری DOC کاملا روان، مقاوم در برابر خورندگی و فشار است. مدل پایه این سری با موتور 0.3 تا 0.7 کیلووات عرضه می‌شود. مدل DOC 7VX با پروانه ورتکس و مدل DOC GT با سوییچ شناور عمودی ثابت می‌باشند.
وجود سیستم آب بندی به نام LAB-LIP (سیستم محافظ پروانه) در پمپ باعث می‌شود که از برخورد اجسام جامد به سیل جلوگیری و باعث افزایش عمر پمپ ‌شود.

انواع پمپ لجن‌کش لوارا

پمپ لجن کش شرکت لوارا

پمپ لجن کش لوارا مدل DOMO

پمپ های شناور برای فاضلاب و آب های سرشار از ذرات جامد تولید شده است. پمپ لجن کش لوارا سری DOMO ، الکتروپمپی از جنس استیل ضد زنگ دارد و با پروانه دو کاناله یا ورتکس عرضه می شود. این مدل پمپ طراحی شده برای استفاده در برابر ذرات معلق در سیال تا قطر 50 میلی متر ( سری DOMO 7 و DOMO &VX تا 35 میلی متر) مناسب است.

مدل پایه توانی مجاز بین 0.55 تا 1.5 کیلووات دارد و در دو مدل با سوییچ شناور و بدون سوییچ شناور ساخته و به بازار عرضه شده است. سیستم سیل مکانیکی در لجن کش لوارا سری DOMO از نوع Drivelub می‌باشد.

پمپ لجن کش لوارا مدل DL

پمپ لجن کش شناور لوارا سری DL برای فاضلاب مملو از ذرات جامد ساخته شده است. این محصول، از جنس بدنه چدن و استیل ضد زنگ ساخته شده است. با ساید چنل یا پروانه ورتکس، طراحی شده و جهت پمپاژ سیال همراه با ذرات معلق تا قطر 65 میلی متر، با هد تا 20 متر و ظرفیت 100 متر مکعب در ساعت، توان مجاز 0.6 تا 4 کیلووات استفاده می‌شود.

انواع پمپ شناور لوارا

معرفی انواع پمپ های شناور لوارا

پمپ شناور لوارا مدل GS

سری GS از آن پمپ هایی هستند که دارای فشار و عمق غوطه وری بسیار بالا مناسب برای آب های صاف می‌باشند. دبی آن 21 مترمکعب در ساعت، هد آن تا 340 متر، آستانه دمای سیال از 35 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن بین 0.25 تا 7.5 کیلووات است و به صورت تک فاز و سه فاز می‌باشد.

پمپ شناور لوارا مدل Z6-Z8

جنس محفظه خروجی، پروانه و دیفیوزر، شفت و شیر یكطرفه این پمپ از جنس استیل ضد‌زنگ می‌باشد . کاربرد این مدل پمپ در صنایع سبک، کشاورزی، آب شهرداری ها می‌باشد.

انواع پمپ طبقاتی لوارا

انواع پمپ های طبقاتی lowara

پمپ طبقاتی لوارا مدل e-HM

کاربرد این پمپ در افزایش فشار آب در سیستم های صنعتی و آشامیدنی بدلیل ایجاد فشار زیاد در ساختمان های بلند مرتبه اداری، مسکونی و همچنین هتل ها می‌باشد .

پمپ طبقاتی لوارا مدل HM-HMS

این پمپ از گروه پمپ های گریز از مرکز طبقاتی بوده و در مواردی که نیاز به فشار زیاد و دبی کم باشد از این نوع پمپ ها استفاده می‌شود. لازم به ذکر است پمپ لوارا سری HM-HMS کم صدا و دارای راندمان کاری بالا می‌باشد.

نحوه تشخیص پمپ اصلی لوارا

چگونه پمپ های اصلی و اورجینال لوارا را تشخیص بدهیم؟
چگونه پمپ های اصلی و اورجینال لوارا را تشخیص بدهیم؟

همانطور که اشاره شد پمپ های لوارا اصلی ساخت کشور ایتالیا می باشند، اما نمونه های تقلبی آن با شباهت زیاد به نمونه اصل در چین ساخته می شوند. برای تشخیص پمپ های اورجینال به نکات زیر توجه کنید:

شکل ظاهری

شماری از پمپ های تقلبی لوارا به لحاظ شکل ظاهری ، کیفیت رنگ آمیزی و ماشین کاری نیز با نمونه اصلی آن فرق دارند. توجه داشته باشید که نمونه های تقلبی کاملا یکسان نیز وجود دارد و برای اطمینان از اصل بودن کالا حتما آن را از شرکت ها و فروشگاه های معتبر تهیه و خریداری کنید.

بسته بندی پمپ لوارا

کارتن و بسته بندی پمپ لوارا اصلی با نمونه های تقلبی آن فرق بسیاری دارد. البته نکته ای وجود دارد که باید به آن توجه کنید، برخی از کلاهبرداران کارتن پمپ های اصلی را از بازار یا کوپله کاری ها تهیه می کنند و پمپ تقلبی را درون آن قرار می دهند و به فروش می‌رسانند. بر روی کارتن پمپ های لوارا اصل ایتالیا عبارت MADE IN ITALY درج شده است و درون کارتن دفترچه شرکت سازنده قرار دارد.

قیمت پمپ لوارا اصل

با توجه به نوسان بالای قیمت پمپ های وارداتی در بازار ایران ارائه قیمت پمپ لوارا اصل بصورت لیست میسر نیست. اما در برآورد حدودی، قیمت پمپ های لوارا اصلی ایتالیا تقریبا 2 تا 2.5 برابر قیمت پمپ های لوارا تقلبی می باشد.

پمپ لوارا ایرانی

در سال های اخیر شرکت های پمپ سازی ایرانی نیز با پیشرفت‌های زیادی که داشته اند، بخش زیادی از بازار پمپ های صنعتی و خانگی را به خود اختصاص داده اند. از مزایای خرید پمپ از شرکت های ایرانی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت به صرفه تر
  • کیفیت هم سطح با برندهای جهانی
  • دسترسی راحت به خدمات پس از فروش
  • کمک به رونق اقتصاد کشور

شرکت پمپ سازی آبروان نیز یکی از این شرکت های مطرح در سطح کشور می‌باشد. این شرکت با گسترش نمایندگی ها خود در سراسر کشور، تجربه خریدی راحت و مطمئن به همراه خدمات پس از فروش معتبر برای مشریان عزیز، به ارمغان آورده است. اگر قصد خرید انواع پمپ را دارید، با کارشناسان ما در تماس باشید.

تهران، خیابان آزادی، بعد از خوش، پلاک 223، طبقه اول
02166938814

02166435453

02166924294

02166573504-3

سوالات متداول

  • محصولات شرکت لوارا چیست؟

شرکت لوارا دارای تنواع بالایی از انواع پمپ است که هرکدام کاربردهای متفاوتی دارند. محبوب ترین پمپ‌های این شرکت شامل پمپ های کف‌کش ، طبقاتی و لجن‌کش ، پمپ های سیرکولاتور ، پمپهای شناور و پمپ خانگی لوارا می باشند.

  • نحوه تشخیص پمپ اصلی لوارا از محصولات تقلبی چگونه است؟

از روی شکل ظاهری، بسته بندی و قیمت میتوان پمپ های اصلی لوارا را تشخیص داد که در این مقالات جزئیات هرکدام را بیان کردیم.

go.abravanpump.com/t3um9

abravanpump.com/?p=20364

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *