صنایع پمپ سازی آبروان

تعمیر تخصصی پمپ های صنعتی

پمپ‌های صنعتی بر خلاف ظاهر ساده‌ای که دارند در داخل سیستمی پیچیده و حساسی دارند. به همین دلیل تعمیر پمپ صنعتی نیز یک کار تخصصی و پیچیده است که هر فردی از عهده آن برنخواهد آمد. بسیاری از افراد و شرکت‌ها در زمینه تعمیر پمپ صنعتی فعالیت می‌کنند اما تعداد متخصصان و تولیدکنندگان معتبر در این حوزه بسیار کم است. اگر به دنبال مجموعه ای متخصص برای تعمیر پمپ هستید در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت آبروان یکی از باتجربه‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه تعمیر پمپ صنعتی است. تمامی تعمیرات در این شرکت به‌صورت کارخانه‌ای و به مانند تولید یک پمپ جدید مرحله به مرحله پمپ دوباره مونتاژ می‌شود.

ارائه خدمات تعمیرات در 3 حوزه مختلف:

تعمیر محصولات تولیدی آبروان

شرکت آبروان پمپ مختلفی مانند گریز از مرکز، WKL، MC200 و… را تولید می‌کند. کلیه محصولات آبروان با 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به بازار عرضه شده است تا مشتریان گرامی خرید مطمئنی را تجربه کنند. شرکت آبروان، خدمات تعمیرات را به خریداران محصولات این شرکت نیز ارائه میدهد.

تعمیر پمپ آبروان
تعمیر تخصصی پمپ های صنعتی
تعمیر پمپ ایرانی

پمپ‌های سایر تولیدکنندگان

شرکت آبروان علاوه بر خدمات پس از فروشی که به تولیدات داخلی خود می‌دهد تعمیر انواع پمپ صنعتی سایر شرکت‌ها را نیز انجام می‌دهد. ممکن است شما پمپ صنعتی از یک شرکت غیر از شرکت آبروان خریداری کرده باشید اما در حال حاضر با مشکل مواجه شده است. شرکت آبروان این نوع پمپ‌ها را نیز تعمیر خواهد کرد.

تعمیر تخصصی پمپ های صنعتی

پمپ‌های خاص خارجی

قبل از اینکه ایران از طرف کشورهای مختلف تحریم شود از کشورهای گوناگون پمپ‌هایی وارد کشور می‌شد. اما امروز به دلیل تحریم، قطعات این پمپ‌ها به کشور وارد نمی‌شود. تعداد زیادی از این پمپ‌ها نیز در داخل ایران وجود دارد اما همان‌طور که گفته شد هر پمپی ممکن است خراب شود و این پمپ‌ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند. شرکت آبروان این پمپ‌های خاص و خارجی را نیز تعمیر خواهد کرد و اگر قطعه‌ای از این پمپ موجود نباشد خود اقدام به مهندسی معکوس قطعات پمپ می‌کند.

تعمیر پمپ خارجی

شرکت آبروان با بهره‌گیری از کادری مجرب و سال‌ها فعالیت در زمینه تولید پمپ‌های صنعتی تلاش دارد تا خدمات شایسته‌ای در حوزه تعمیر پمپ صنعتی ارائه دهد. اگر پمپ صنعتی شما با ایراد مواجه شده است همین حالا با کارشناسان شرکت آبروان تماس بگیرید.

66435453 -021

مراحل تعمیر پمپ صنعتی

اگر یک پمپ معیوب توسط تعمیرکاران یا تعمیرگاه‌ها مورد تعمیر قرار گیرد تنها قسمت معیوب باز و قطعه موردنظر تعمیر می‌شود. اما در شرکت آبروان تعمیر به شیوه‌ای دیگر انجام می‌شود.

عملیات سند بلاست

برای تعمیر پمپ صنعتی در شرکت آبروان پمپ به‌صورت کامل باز خواهد شد و تمامی قطعات و بدنه آن سند بلاست خواهد شد.

عملیات سند بلاست برای از بین بردن آهک‌های روی قطعات داخلی و زنگ‌زدگی های احتمالی انجام می‌شود. در این عملیات حتی آهک‌های موجود بر روی پوسته و جداره خارجی و جداره داخلی نیز از بین می‌رود. این عملیات تنها در کارخانه انجام می‌شود و این عمل باعث افزایش طول عمر پمپ صنعتی می‌شود.

شناسایی قطعات معیوب

در مرحله دوم قطعه معیوب شناسایی و قطعه اصلی و باکیفیت جایگزین آن می‌گردد. تمامی قطعاتی که سالم هستند حتی کوچک‌ترین آنها دوباره بر روی پمپ قرار خواهند گرفت تا هزینه کمتری بر مشتری متحمل شود.

ذکر این نکته لازم و ضروری است که متناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین قطعه جایگزین قطعه معیوب خواهد شد. در برخی مواقع یک قطعه پمپ برای چندمین بار معیوب و تعویض می‌شود. در چنین حالتی به مشتری مشاوره لازم داده خواهد شد که قطعه‌ای از یک جنس دیگر جایگزین گردد.

تست پمپ

در پایان کار تعمیر پمپ صنعتی، مونتاژ توسط تکنسین مجرب انجام خواهد شد و پمپ مورد تست قرار می‌گیرد. در تستی که در کارخانه انجام می‌شود کارایی و بازدهی پمپ صنعتی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که فاقد مشکل باشد به مشتری تحویل داده می‌شود.

تستی که در خارج از کارخانه انجام می‌شود تنها روشن شدن آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. اما در کارخانه تست به شیوه‌های گوناگون انجام می‌شود و کارایی قطعه‌ای که تعمیر شده است مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

چرا آبروان را برای تعمیر پمپ انتخاب کنیم؟

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

انجام تست های حرفه‌ای

تعرفه منصفانه

انجام تست های حرفه‌ای

انجام تست های حرفه‌ای

چه زمانی پمپ نیاز به تعمیر دارد؟

اگر پمپ شما یکی از نشانه های زیر را داشت باید نسبت به تعمیر پمپ صنعتی خود اقدام کنید:

عیب یابی پمپ

عیب‌یابی مشکل پمپ صنعتی بسیار مهم است. متخصصان تعمیر پمپ آب صنعتی با بررسی کامل پمپ و به‌کارگیری تجربه‌ای که در طول سالیان بدست آورده‌اند عیب را پیدا می‌کنند و نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند. در تصویر عیوب متداول را برایتان درج کرده ایم تا بتوانید پیش از آنکه با تعمیرکار پمپ تماس بگیرید، مواردی را چک کنید.

 

عیب یابی پمپ
برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید.
تعمیر تخصصی پمپ های صنعتی
نگهداری پمپ

نگهداری از پمپ‌های صنعتی

به‌صورت دوره‌ای پمپ‌های خود را مورد مشاهده و بررسی قرار دهید.

در هنگام کارکردن پمپ به مواردی همچون نشتی، بوی غیرعادی، صداها و ارتعاشات توجه کنید.

اتصالات، کلاهک‌های پمپ و شیرهای مکانیکی را بررسی کنید.

برای عملکرد بهتر پمپ حتماً فیلترها را تمیز و بازرسی کنید.

روغن‌کاری، بازرسی الکتریکی و تعویض شیرها و شیلنگ‌های خراب مراحل دیگری در نگهداری از پمپ‌ها است.